niedziela, 23 grudnia 2012

Powrót/Święta

Hej wszystkim ;)
Jeśli są tu czytelnicy, którzy są z nami od samego początku, to mogą się zdziwić, znowu tu jestem, tak, trochę brakowało mi tego wyżalania się na "Kartkę papieru internetowego" ??? nie wiem, czy tak to można nazwać, ale w każdym razie jestem tutaj i jak to przystało na adwent, powinno mieć się jakieś postanowienie, oprócz tego, że "mam pomagać mamie", "sprzątać swój pokój", to obiecałam sobie, że pisanie tutaj, nie będzie udręką, lub musem, tylko czymś fajnym, że będę mogła tutaj napisać co mi leży na sercu, a nie koniecznie zwierzać się z tego mojej rodzinie ;)
No to więc witam was wszystkich bardzo serdecznie, jak wiecie, mamy okres bardzo przedświąteczny, jest to jestem z najlepszych okresów w całym roku, uwielbiam zapach wszystkich potraw, które mama gotuje już jakieś 3 dni przed wigilią, uwielbiam patrzeć na pięknie ustrojoną choinkę w naszym domu, te wszystkie ustrojone domy,  KOLĘDY, nie da się tego opisać słowami, bo to na serio coś niesamowitego ;)
A wraz z nadchodzącymi świętami, wielkimi krokami zbliża się sylwester, chyba jedyny dzień w roku, gdzie na serio mogę się wyszaleć, nie zważając na to, czy ktoś patrzy na mnie z boku i myśli jaka wariatka.
Okej, ta notka nie była jakoś specjalnie wyczerpująca, na dole zobaczycie zdj. z mojej ostatniej "sesji" i naszą klasową wigilie, nie, nie będą to te same zdjęcia, które dodała Oliwia, nie chodzimy razem do klasy, jakby się ktoś pytał, moja klasa jest całkowicie inna, mogę dać jeden przykład, którym nie będę musiała udowadniać nic więcej, więc na wigilię klasową z 24 uczniów przyszło 8, tak to własnie jest, chcesz spędzić dzień ze swoją klasą, ostatni rok, to niestety się rozczarujesz...
Ostanie co mi zostało do napisania, to życzenie wam wszystkim, zdrowych, wesołych, przyjemnych, rodzinnych, znakomitych, urozmaiconych różnymi pysznymi potrawami świąt ;)
Trzymajcie się ciepło !! <3



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz