sobota, 10 listopada 2012

Hello everybody :)

No i znowu zaniedbałam pisanie tutaj... Ale to nie przeze mnie. To przez czas. Ciągle nas tylko goni i goni. Niestety. 
Dzisiejszego posta piszę z pewnym zamierzeniem. Nie piszę go tak sobie. ;p
Chciałam upamiętnić tu wczorajsze spotkanie z dziewczynami. :) <3
Nie żeby coś, ale było zajebiście! ♥
Uwielbiam oglądanie "Drogi bez powrotu", gdy się to ogląda z dziewczynami to się nie da bać. ;p
Nie powiem, film szybko przeleciał. O.o
Końcówka filmu najlepsza. ;p Już dwoje ludzi się uratowało, ale nagle wyskakuje kanibal i chce ich zaatakować, ale my krzyczymy: "Jebnij mu! Dalej! W morde mu! Jakbym ja tam była to już bym mu dawno wyjebała!" no i oczywiście, dzięki nam, tym ludziom udaje się uratować! :D Jesteśmy świetne. LIKE A BOSS.
Uwielbiam gadanie z ludźmi przez chatroulette. Wszystko jest fajnie, pięknie, rozmowa się klei, a za chwilę ten facet mówi do nas: "Show me your boobs." A my: "Ok ok... " no i jak myślicie, co dalej? Dokładnie, mówimy "FUCK YOU" i przełączamy się. ;p Spodziewaliście się takiego zakończenia? ;D
Uwielbiam jedzenie ciastek francuskich, cukierków, ciastek Krakusków, Delicji, 2 paczek chipsów, po prostu I ♥ IT! 
No i oczywiście uwielbiam rozmowy z Si i jego kolegami. :D
Ale jedyne co mnie zżera od środka, to zazdrość do A. ;p
Dlaczego ty musisz być taka ładna? Wszyscy faceci patrzą tylko na Ciebie. O.o
Także ten wieczór był bardzo bardzo dobrym wieczorem. Powiedziałabym, że jednym z najlepszych. 
Właśnie mi się przypomniało, że nie pisałam tu o nocy z Martyną! O.o
OMG, to było chyba nasze najlepsze spotkanie EVER! ;*

Ostatnio wspominałam, że chciałabym robić niektóre posty związane z jakimś tematem. Przygotowałam już sobie kilka i mam w planach je zrealizować. Na dzisiaj przygotowałam parę outfitów, które bardzo mi się podobają. Ale uwaga: ONE NIE SĄ ZROBIONE PRZEZE MNIE. Po prostu przeglądam sobie blogi z outfitami co jakiś czas i niektóre z nich są naprawdę ciekawe. Pozwólcie, że teraz Wam je zademonstruję. ;p



Znalazłam bardzo ciekawe outfity, a mianowicie dopasowane do stylu chłopaków z One Diection. ;p To coś dla fanek. ;)




To tyle, mam nadzieję, że Wam się podobają, następnym razem zrobię coś innego. Ale tego już dowiecie się w następnym poście. ;p
O 19:30 moi rodzice wybywają na balangę, także zostaję sama z bratem (FUCK YEAH).
A jutrzejszy dzień zamierzam spędzić na nauce, której szczerze nienawidzę, ale muszę przyznać, że widać efekty mojej pracy. :) Bardzo się z tego cieszę. ;p 
No to do zobaczyska ludziska! 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz