sobota, 27 października 2012

Snow is falling all around me..

No to mamy zimę!
Chociaż nikt się tego nie spodziewał, bo jest dopiero koniec października. SPADŁ ŚNIEG! BOŻE, CZY TY TO WIDZISZ?
Dlaczego lato nie przychodzi tak wcześnie? Ale myślę że każdy w jakimś stopniu jest zadowolony z takiej pogody.

Siedzę sobie z laptopem na kolanach, zajadam pyszny placek z jagodami mojej babci i gapię się na krajobraz znajdujący się za moim oknem. 

Powoli zaczynają wychodzić nam oceny z poszczególnych przedmiotów. Jak na razie nie jest źle. 

Wczoraj było "PARTY HARD" u A. z dziewczynami. ^^ LOFCIAM WAS, szczególnie Z.! ;** (JOKE).

Najlepszy fragment z wczorajszego spotkania? Jak siedziałyśmy w garderobie A., dzwoniłyśmy do kilku osób i M. i Z. przebierały się za sexy laski! ;p


W tamtym tygodniu w niedzielę wybraliśmy się z rodzicami do lasu. I chociaż nie było to zamierzone, nazbieraliśmy pełno grzybów (no dobra, mama nazbierała) i wróciliśmy do domu bardzo zadowoleni. Lubię takie wędrówki po lesie. :)


Dosyć często, przeważnie w niedzielę, wyjeżdżamy gdzieś całą rodziną lub idziemy na jakiś spacer :) Cieszę się, że mam taką możliwość, bo zdaję sobie sprawę że nie wszyscy spędzają tyle czasu z rodziną. Z różnych powodów. Czasami nie chcą bo po prostu się ich wstydzą, ale dużo osób nie ma takiego dobrego kontaktu z rodzicami. Ja nie mam z tym problemu i pod tym względem bardzo lubię moje życie. :)
No to ja zmykam, zaraz będę czytać mojemu kochanemu braciszkowi. ;*
I jeszcze jedno. Jeśli tak jak już wspomniałam wcześniej, nie dogadujecie się dobrze z bliskimi, spróbujcie poprawić wasze relacje. Naprawdę warto. :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz