piątek, 12 października 2012

Shopping!

Cześć.
No to mamy weekend! :) Na co wskazuje ta piosenka. Haha :D
Mamy weekend!

No dobra, o jejciu, jak ja dawno nie pisałam! Aż mi tego brakuje.. Czas to nadrobić! Dzisiejszy dzień był jak najbardziej na plus. Dwie bardzo pozytywne oceny z niemieckiego :) Na religii oglądaliśmy "Charlie i Fabryka Czekolady" (tak, na religii). No i w pewnym momencie coś mnie w filmie bardzo zdziwiło, i zrobiłam zdaniem innych "fajną" minę. Dowiedziałam się o tym na końcu lekcji od S. ;*

Może ta dzisiejsza notka nie będzie zbyt ogarnięta, bo nie jest zaplanowana, piszę o tym co mi w konkretnym momencie do głowy przychodzi.

Chyba tydzień temu byłam u M. i upiekłyśmy pyszne ciastka! Mmm, ale bym je sobie teraz zjadła! Mniam! ;P (zdjęcia są do dupy, robione komórką).



























Były z mleczną i białą czekoladą, jak mogliście już dostrzec na zdjęciach. M. cały czas narzekała, że ciasto za gęste, że czekolada się nie rozpłynęła.. Ale mnie i mojej rodzince bardzo smakowały!

Tydzień temu w sobotę pojechałam z moim braciszkiem nazbierać trochę liści, bo były mi potrzebne do szkoły. Nazbieraliśmy dużo pięknych, kolorowych liści, pewnie nazbieralibyśmy więcej, ale był taki silny wiatr, że musieliśmy szybko uciekać do domu!

























A jutro wybieramy się do Leszna na jesienne zakupy! :) Bardzo się cieszę na ten wyjazd, mam nadzieję że będzie owocny. :P Już mam w planach kupienie paru rzeczy, tylko nie wiem czy to wypali. W każdym razie zapowiada się nieźle.
Musiałam zamazać swoją twarz, zrobiłam dziwną minę. ;P



A w niedzielę wielka uroczystość w naszym kościele. :) Coś przeczuwam że będzie dużo ludzi.. 

To wszystko na ten czas, chciałabym w przyszłości pisać kilka postów związanych z jakimś konkretnym tematem, nie tylko z moim życiem i jeśli wpadnie mi coś do głowy, na pewno to zrealizuję. :)































A dzisiaj o 20:40 - popcorn, sok jabłkowy i relaks przy 
"Rodzince.pl". :)

Pa.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz