niedziela, 9 września 2012

My birthday! *.*

Witam. :)
Właśnie dziś wypadają moje piętnaste już urodziny. :)
Muszę powiedzieć, że były baardzo bardzo udane. Naprawdę. Jestem zadowolona ze wszystkich życzeń, wszystkich prezentów i dobrych słów i z tego miejsca chciałam wszystkim tym osobom podziękować, które przyczyniły się do tego że mój humor jest dzisiaj zajebisty!! :D
No więc tak, wczoraj wpadła Martyna żeby razem ze mną świętować moje urodziny. OMG, było tak fajnie, że nie da się tego tu opisać! Naprawdę! Było dużo dużo śmiechu, najbardziej rozbawiło mnie to, jak poszłyśmy na plac razem z Krystianem i w pewnym momencie mój sześcioletni brat zaczął gonić moją piętnastoletnią przyjaciółkę! Hahaha :D Możecie sobie tylko wyobrazić jak to zabawnie wyglądało! :D I cieszę się że to uwieczniłam :D A poza tym, to ta dwójka najbliższych mi osób zaczęła się ze sobą bić! O.o
Ponad to, Krystian powiedział do Martynn: "Ty jesteś dziecko z Biedronki!"
A Martyna: "A ty z.. Netto". 
Haha, beka. :D
No i zrobiłyśmy się na "PLASTIK FANTASTIK" :D
Na dole możecie zobaczyć nasze nowe oblicze. :D
Martyna odkryła moją skrytkę na pieniądze O.o
Martyna, jeśli to czytasz, baardzo ci dziękuję za ten dzień, bo był on jednym z najlepszych!!! ;***

Natomiast dzisiaj przyjechała babcia z dziadkiem i kuzynowie, trochę z nimi posiedziałam i napisała do mnie A., czy mam ochotę z nią gdzieś wyjść. No i wyszłyśmy. Na 3bita, potem byłyśmy jeszcze głodne no to na hamburgera. ;P
Prawie zaliczyłam glebę w barze (prawie), ale na pewno stałam się pośmiewiskiem wszystkich tam obecnych! Bo ja, jak to ja, musiałam popełnić jakąś gafę. A mianowicie zahaczyłam nogą o krzesło.. -,- nie no, SPOKO.

Także moje urodziny wypadły świetnie, dziękuję wszystkim którzy pamiętali, i wszystkim którzy złożyli mi życzenia na facebooku. :P 

DZIĘKUJĘ! :*

A teraz parę fotek i czas się spakować, bo.. jutro do szkoły ludziska! :)



 Mama zrobiła dla nas pyszny sernik i bardzo słodki deser! *.*
KOCHAM CIĘ MAMO!


 Bo my lubimy być plastikowe :D













Dzisiejsze, z kuzynem. ;D


Na koniec taki best, nie wiem czyjego autorstwa ale baardzo mądry. ;P
Papa! ;*









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz