niedziela, 22 lipca 2012

Ta ostatnia niedziela.. ;p

Siema.
Dodaję dzisiaj posta, bo przez następny tydzień nie będzie mnie w świecie internetu. Jedziemy z rodziną nad morze. ;D
Tak więc dzisiejsza niedziela mija bardzo monotonnie. Wstałam o 9.15, powoli doprowadziłam się do ładu i włączyłam laptopa. Porobiłam to co zwykle robię i.. zaczęło mi się nudzić. Tak więc poczytałam książkę, poprzeglądałam albumy ze zdjęciami, leżałam.. ;p Nic nadzwyczajnego. Straasznie mi się ciągnie ten dzień. ;/
Teraz mam w planach oglądanie "BTR" i "Epoka lodowcowa 4".
Fuck yeah! ;D
Jeszcze w między czasie zrobiłam sobie z braciszkiem parę głupich zdjęć. ;p













Aha, w czasie mojej nieobecności może tu zajrzeć Martyna. ;* A po moim powrocie postaram się wstawić jakiś filmik. ;p Bye. ;*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz