środa, 25 lipca 2012

Omomom

Witam ;) 
Z tej strony Martyna, dzisiaj ja was tu przywitam, bo Oliwia  leży sobie na plaży opalając Dupe ;d (ZAZDROŚĆ) !!! Pogodę ma zajebistą, no to co będzie się pieprzyć nie ? :p
Ja właściwie cały dzień siedzę w domu, trochę na kompie, trochę na tv. Ostatnio nawet zaczęłam porządkować moją szafę O.o No, ale trzeba coś robić, żeby się nie zanudzić.
Szczerze myślałam, że te wakacje będą lepsze, no, ale mamy jeszcze cały miesiąc przed sobą i może się dużooo zdarzyć, jeszcze ; )  Na razie przydarzyły mi się częste wyjazdy do Przemętu, w między czasie był też Wieleń , Wolsztyn, no i trochę spotkań ze znajomymi w tym  Spanie u A ;* 

Obiecałam sobie, że w sierpniu będę robiła wszystko by te wakacje przeszły do tych NAJ
W tym wszystkim będzie wyjazd do babci O ;) Sława i te sprawy Omomom ;>
Wakacje z rodzicami o ile wypalą, ale jak pojedziemy no to na spontanie (słowa mojej mamy) O.O ŁAŁ !!  Na te jakże nudne dni postanowiłam zacząć oglądam 90210, zobaczymy jak daleko pociągnę ;D Na razie muszę dokończyć sprzątanie w szafie itp. przy dobrej muzyce Grubsonaa ;) Gruby brzuch
Własnie dowiedziałam się, że rodzinka chce jechać nad jezioro i nie wiem czy nie przejechać się z nimi i się nie poopalać Hmmm ???
Może wezmę jakąś gazetkę i przynajmniej czas mi zleci ; P Zobaczy się.
Zdjęcia, które będą poniżej, są z mojego wyjazdu do NW, jeszcze w czasie roku sz.
No, ale, że na razie nie mam żadnych innych,  musicie nacieszyć sie tymi.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz