poniedziałek, 7 maja 2012

Nieogar

Ello, ello.
Ja pierdykam, już jest poniedziałek, a jeszcze nie dawno pakowałam się do babci. Nie można zaprzeczyć, że ten czas pędzi nieubłaganie szybko, nawet się nie obejrzymy, a będzie koniec roku szkolnego, a ja nawet nie mam poprawionych wszystkich ocen ;/ Muszę powiedzieć, że jeszcze tydz. by nie zaszkodził ;> Tak w sumie myślałam, że u babci będzie strasznie nudno, ale z kuzynką poszliśmy do jakiegoś pierwszego lepszego sklepu kupić "paletki" do grania w "paletkarstwo" hueheueheu, a no i było świetnie granie od rana do późnej nocy - ME GUSTA. A najlepiej było w ukochaną sobotę kiedy dziadek zabrał nas na długą wyprawę , ale to nie byle jaką jechaliśmy konikami ♥ Jeee. Było zajebiście.
W niedzielę normalnie. A dziś były zawody lekkoatletyczne, nie było nas na 6 lekcjach. Ogólnie jestem dumna z naszej budy, bo mamy na serio b. zdolnych i wysportowanych uczniów. hehehe
Nie chcę zapeszyć, ale podobno jutro też na zawody !! *_* 
Zdjęcia trochę z DUPY , ale są ;)  




 Zacznę od ślicznych pierścionków, które kupiłam w jakiejś przypadkowo spotkanej galerii :)
Słodziaki ♥



 Twarz ;/ 


 Kwiatuszki, nie wiem, czy zdołaliście zauważyć, ale tymczasowo zainteresowałam się robieniem zdjęć kwiatom, gdziekolwiek je spotkam pstrykam foty. Uzależnienie ? MOŻE ;)
 Na tym zdjęciu Adrian, mój braciszek jeden z dwóch :P
On nienawidzi mieć robionych zdjęć, więc i tak dobrze, że mam taki byle jakie.

             A na sam koniec, gumy, które sobie strasznie upodobałam, są strasznie dobre. Serdecznie polecam *_*
                       Na dziś to tyle :)
            Teraz czeka mnie NAUKA, NAUKA i jeszcze raz NAUKA

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz