niedziela, 17 marca 2013

10 songs

Hej
Dzisiaj chciałabym zamieścić tutaj listę 10 piosenek, których ostatnio słucham. Niektóre są nowsze, inne trochę starsze, ale każda podoba mi się tak samo. Może któreś z nich Wam wpadną w ucho. I chciałabym także przybliżyć Wam troszkę mój piątkowy wieczór z M, wstawiając parę zdjęć i krótki filmik. Mam nadzieję że Wam się spodoba. :)


>>Filmik tutaj<<

Piosenki:
1.Jason Mraz - I'm yours









Cóż, to wszystko, mam nadzieję że Wam się podobało i mam wielką prośbę.
Piszcie w komentarzach jakie piosenki Wam się podobają, czego obecnie słuchacie, chętnie posłucham jakichś nowości. ;) Z góry dziękuję. ;*









10 komentarzy :

  1. No. :D 1D. ♥ ^^ Fajnie, że słuchasz czasem. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, zdjęcia śliczne ;* W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga: www.passionatefashiondiy.blogspot.com ( jest on o modowym DIY )dopiero zaczynam, więc jestem wdzięczna za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię parę piosenek z tych które podałaś :D pozdrawiam i zapraszam do siebie http://dlaczegotojesttakietrudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie piszesz i fajny masz blog ;d
    obserwuję i liczę na rewanż ;*
    alleishsa.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam one way or another - zapraszam do mnie glenloven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ta dziewczyna obok ma taka mine jakby pozowala do zdjecia robienia loda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo może sobie lubi walić takie pajdy do zdjęć, co ?! Nie pasuje ci coś ? Wyjdź.

      Usuń