piątek, 4 maja 2012

Kiepsko.. ;/

Hej ;)
Właśnie wróciłam z Poznania. Muszę przyznać, że nie był to najlepszy wyjazd, a w zasadzie to chyba był najgorszy. ;/ Liczyłam na to że kupię sobie jakieś spodnie, a tu dupa. Najpierw DECATHLON, Krystian kupił sandały a tata dwie pary jakichś butów. Dla mnie : nic.
Później Auchan. I znowu Krystian dostał buty i spodnie, ja- nic. Nie muszę chyba dodawać że kolejki były dzisiaj GIGANTYCZNE. Żadnego pożytku z tego wyjazdu. Przynajmniej dla mnie. 
Jutro jedziemy na imieniny do dziadka, mam nadzieję że chociaż będzie wesoło. ;) 
No i wzięłam się za czytanie lektury, która (o dziwo!), nawet mi się spodobała. "Czarnoksiężnik z Archipelagu"
A tymczasem słucham sobie muzyki, oglądam zdjęcia i piję frugo. Jestem MEGA zmęczona. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej. Lecę, pa ;*




























Oliwia ;D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz