poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Śmigus-Dyngus ;D

Hej hej ;D
Dzisiaj Lany Poniedziałek, więc jeśli jeszcze nie zostaliście oblani- uważajcie! ;D Na każdym kroku może na was czyhać ktoś z pistoletem na wodę lub wiadrem pełnym wody! ;D
Ja osobiście zostałam już dzisiaj oblana przez brata, gdy jeszcze smacznie spałam. ;P Wszedł bezczelnie do mojego pokoju z pistoletem w ręku i mnie obudził! ;) Na szczęście ja byłam przygotowana i jemu też się dostało. ;D Później trzeba było zaatakować jeszcze rodziców. ;D
Na 11.00 idę do kościoła, a resztę tego nudnego dnia spędzę pewnie przed kompem i przy lekturze, bo w czwartek sprawdzian. ;( NIE CHCĘ! ;(( Rodzice wychodzą do znajomych, także będę miała trochę spokoju. Tylko że brat zostaje.. ;/ No ale cóż, jakoś będzie. Jutro ostatni dzień obijania się, bo w środę znowu do szkoły! ;( Już się odzwyczaiłam od wczesnego wstawania, robienia zadań domowych, uczenia się na sprawdziany itp., a tu znowu się zacznie! ;(  Za tydzień w czwartek do dentysty O.o
Ale nie martwię się tym teraz, jeszcze przyjdzie na to czas. ;p
A tu jeszcze piosenka, która ostatnio wpadła mi w ucho. ;p Może Wam też się spodoba. ;D Trzymajcie się! ;*
Kliknij! ;D
P.S. Zdjęcie kiepskiej jakości, bo z komórki. ;P Ale co mi tam ;p
Oliwia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz