czwartek, 12 kwietnia 2012

Łigu ;)

Łigułigułigu yee :D 

Cześć, ogólnie znów jestem na szybko ;/ A więc dużo się nie zmieniło, byłam u babci , lany poniedziałek przeżyłam , ale każdy przechodzień wydawał się podejrzany ;D A jeszcze do kościoła i spotkanie moich "najdroższych" kolegów ;) Wtorek minął za szybko. A w środę do szkoły, w sumie ucieszyło mnie to , bo mam świetne lekcje i nie ma matematyki ;) ogólnie tydzień powinien zaczynać się od środy, może wtedy bym nie miały zrypanej reszty dni ;)
Dzisiaj ogólnie w szkole spoko, po za tym, że był spr. z matematyki w sumie to poprawa :)
A pogoda , fatalna , za oknem deszcz, kałuże i błoto ;/
Jutro będzie ok, bo mam następujące lekcje: 2 w-f-s, J.polski, w-f, wychowawcza, matma, religia i historia ;) Więc luzz.
A po szkole jadę AUTOBUSEM , powtarzam AUTOBUSEM do Marty do N.W.
Lubię mamę Marty heuehue. A w ich domu są nowe, małe pieski jupii ;D
Co do zdj. kamerkowe ;D
Trzymajcie się ludzie papa :*


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz