sobota, 9 marca 2013

Poznań - Stary Browar

No hej.
Widzę że wiele się tutaj pozmieniało od mojego ostatniego wpisu. ;) Na lepsze, z czego jestem bardzo zadowolona.
Dzisiaj wybrałyśmy się z Martyną na zakupy, na których już dawno nie byłam i przyznam że bardzo mi tego brakowało!
Ogólnie to zauważyłyśmy, że większość ludzi przesiadywała nie w sklepach, lecz w różnego rodzaju restauracjach, kawiarenkach i tym podobnych. Zaczynam myśleć, że stajemy się drugą Ameryką.

Pomimo tego że liczyłyśmy na wyprzedaże, to praktycznie nigdzie ich nie było. Byłyśmy w wielu sklepach ale tym, w którym był naprawdę duży wybór i dużo ciekawych ciuchów, był New Yorker. Ogólnie jesteśmy obydwie zadowolone z naszych zdobyczy, ja zamieszczę tutaj zdjęcia moich, a Martyna z tego co wiem to też chce wstawić dzisiaj posta, więc jej zakupy też będziecie mogli pooglądać. ;)


New Yorker




Bershka

Wszystko bardzo przypadło mi do gustu. A jak Wam się podobają te rzeczy? Może macie jakiś inny gust? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam. :)

Oliwia


2 komentarze :

  1. Ta niebieska bluza/bluzka - ach, ten kolor! ♥♥♥
    P.S. - Fajny blog. (:

    OdpowiedzUsuń