sobota, 9 marca 2013

Zakupy - udane !

Jak widzę Oliwia już tutaj zawitała i pokazała wam co zdobyła.
Ostatnio napisałam post o rzeczach, które chciałabym sobie kupić
no niestety, kupiłam tylko okulary ;//
Nie wiem czy mam być zła czy wręcz odwrotnie ?
Bo w sumie zakupiłam 3 inne rzeczy z których jestem straaasznie zadowolona.
Ogólnie w soboty wstaję 11-12 ale nie dziś, pobudka o godz. 8 rano
przygotowanie się, wypicie kawy, potem droga, która strasznie się ciągnęła
nienawidzę jeździć miastem, te korki, światła, dobijają mnie !!!
Po dotarciu ruszyłyśmy na zakupy, powiem szczerze, nie było rewelacji
jeśli chciało się coś bardzo, bardzo, to trzeba było, albo mieć 1000 zł w kieszeni, albo się tego po prostu nie miało ;(
Ja byłam zaszokowana jak zobaczyłam, że są same nowości, same platynowe kolory i wszystko powyżej 100 !!!
No, ale oczywiście po dłuższym narzekaniu znalazłyśmy coś dla siebie :))
Pokażę co kupiłam i dam parę fotek mojej osoby ;d


Okulary, zwykłe właśnie takich szukałam
H&M


Coś czego bym NIGDY NEVER nie kupiła, fullcup
Nie mam pojęcia dlaczego go kupiłam, może dlatego, że moro, nie wiem
Nadal nie mogę do siebie dotrzeć O.o
Cropp 



I tutaj zdjęcia robione telefonem, no przepraszam ;(
Bluzo/Sweter coś w tym stylu, jest śliczny, baardzo wygodny
Już od dłuższego czasu chciałam sobie coś takiego zakupić ;)
 New Yorker

Zwykła bluzka nic wielkiego, ale podoba mi się jej wzór
Nie była też za droga, a ja w sumie nie mam takich "zwykłych" rzeczy ;)
New Yorker










Tej ŚLICZNEJ bluzeczki niestety nie kupiłam
Żałuję, miała wspaniały kołnierzyk !!!! <33





Tutaj macie filmik jak Oliwia je cebulę ;D hahahahah xd
jeśli chcecie opowiedzieć nam o swoich zakupach dawaj śmiało
pisz w komach BARDZO CHĘTNIE POCZYTAM ;)
Trzymajcie się

8 komentarzy :

  1. Swietny blog! Obserwue i licze na to samo!

    khloesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog ,obserwuje i licze na rewanż :) :

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, po prostu cudowny * _ *
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blog <3
    obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy kupiłaś. :-)
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, też mam te okularki. ^^

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka z ćwiekami - świetna! Szkoda, że nie kupiłaś, ale pewnie była droga ... :c
    Fullcap też ładny i to moro. ♥

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń