piątek, 14 grudnia 2012

Family

Wielkimi krokami zbliżają się święta, a te kojarzą mi się przede wszystkim z rodziną. To właśnie w czasie Świąt Bożego Narodzenia stajemy się wszyscy "jednością". I to jest piękne. Właśnie rodzinie chciałabym poświęcić dzisiejszego posta.
A więc moim zdaniem rodzina jest czymś niezbędnym do funkcjonowania w życiu. Ona daje nam siłę, na jej członków możemy zawsze liczyć, oni nas zawsze wspierają, ufają nam i przede wszystkim nas kochają. Czasem myślę sobie, jakie mam niesamowite szczęście, że mam z kim dzielić się swoimi przeżyciami, problemami życia codziennego i że mam kogoś, z kim dobrze mi się spędza czas, kto zawsze mi pomoże w potrzebie. Często gdy wracam ze szkoły, rodzice siedzą w kuchni, rozmawiają i piją kawę, ja dołączam do nich i w ten sposób możemy spędzić ze sobą trochę czasu. Niektórzy mogą uważać że to dziwne, ale ja myślę, że to jest naprawdę fajne, gdy można porozmawiać ze swoimi rodzicami, tak po prostu, o niczym, bez żadnych barier. Uwielbiam również mojego 6-letniego braciszka, który, chociaż bardzo często strasznie mnie denerwuje, jest po prostu niesamowity. Czasem, gdy patrzę na niego, podczas gdy on na przykład czyta na głos książkę, myślę, jakie mam szczęście, że kiedyś, gdy już zabraknie naszych rodziców, będę miała kogoś, do kogo będę mogła iść z każdym problemem.
Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy mają dobre kontakty ze swoją rodziną. Ale szczególnie w ten czas świąteczny, powinniśmy próbować dojść do porozumienia z naszą rodziną, puścić wszystkie złe zdarzenia w niepamięć i podziękować im za to, że po prostu są.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz