niedziela, 1 lipca 2012

Wakacje :D

Hejka! 
Na pewno każdy z Was cieszy się tak jak ja :D
Nareszcie koniec wczesnego wstawania, chodzenia z ciężkim plecakiem, uczenia się na kartkówki itp..
No ale opłacało się, bo teraz możemy się wyluzować! :)
Jeśli o mnie chodzi, świadectwo mam naprawdę zadowalające i cieszę się, że od zeszłego roku tak się podciągnęłam.
A teraz trochę o tym co było i o tym co będzie.
W czwartek w NW odbyło się ognisko, na którym miałam przyjemność być. I muszę przyznać że było naprawdę fajnie, było dużo śmiechu, zajebista muzyczka z mini radyjka, tańczenie, jedzenie itp. To ognisko zaliczam do jak najbardziej udanych. 
 M. i M., które pozowały zupełnie w inną stronę. :P Heuheuhehe ♥














Jeleń. :D
















W piątek zacne zakończenie rokuu. O.o
Nasz występ? No comment.
A w sobotę wyjazd do Poznania. W zakupach doradzał mi mój sześcioletni braciszek. :P 
I tak go nie posłuchałam. 
Kupiłam spodnie, bluzkę i książkę. :D
A Krystian 2 książki i 2 auta. -,-
Ale ok. :]
Potem pojawiła się Martyna z lodami. *.*
Później znowu na lody i na stadion. Chociaż na krótko.
13 lipca wybieram się z Martyną do R. Mamy nadzieję, że 14 pojedziemy na Grubsona. :D Fuck yeaah! 
W sierpniu pradwopodobnie nad morze, a w między czasie planujemy wyjazdy nad jezioro i spacerki "do Placka". :D
A dzisiaj do babuni na imieniny. Może porobię jakieś zjęcia jak mi się będzie chciało. A narazie to tyle. Pa :)
POMARAŃCZOWE FRUGO - ME GUSTA. ♥




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz