sobota, 19 maja 2012

Ehh.. ;(

Hello ;)
Na początku chciałam przeprosić za to, że tak dawno nic nie pisałam. Zresztą Martyna też tu dawno nie zaglądała... Coś mi się zdaje że ona już nie ma ochoty prowadzić tego bloga, chociaż to był jej pomysł żeby go w ogóle założyć..
Wstawię tu parę fotek które zrobiłam w ostatnim tygodniu.. Ale przed tym chciałam zauważyć, że nie zawsze w życiu są te dobre dni, zdarzają się też i te gorsze.. I ja ostatnio mam cały czas te gorsze dni.. ;/ I na dodatek się przeziębiłam..;/ A jutro na komunię do kuzyna.. Może jutro wstawię jakiś filmik który przedstawi cały ten dzień ;) Ale nie obiecuję. Mam nadzieję że jutro już będzie ze mną lepiej.. Ja chcę już wakacje! I nad morze.. ♥   Jak mi brakuje tych beztroskich dni.. OMG, ile ja już zużyłam chusteczek O.o   Na szczęście gorączki nie mam, więc jest ok. Tu macie kawałek który ostatnio zawrócił mi w głowie ;)
A teraz parę zdjęć. Większość robiłam z nudów. ;)




 Mmm.. Pycha ♥
 Nieszczęsne słówka na angielski..



             










                   Moja Nicola ;*


















Ja już się z wami żegnam. Pa ;*
Oliwia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz