sobota, 28 kwietnia 2012

Nareszcie ;D

Cześć ;)
 Wpadam na chwilkę. We wtorek zaczynały się testy , więc całe gim.  oczywiście oprócz III, nie szło do szkoły. Tylko "dzieci" z projektu szły na zajęcia, a w grupce tych "dzieci" byłam ja z Oliwią. W Środę powtórka z rozrywki, a w czwartek do Wol. Było mega śmiesznie, nie będę za dużo opowiadać, bo nie mam dzisiaj weny twórczej ;)
Powiem tylko, że było wielkie suprajs , bo jak weszłyśmy na basen, to żywej duszy nie było widać, cały basen dla nas!! :D
Ogólnie chodzenie po mieście, gdy jest jakieś +35 stopni nie jest dobrym pomysłem...
W piątek było normalnie, bez zmian, ale na matmie graliśmy w jakieś dziwne gry, dla mnie spoko, bo minęła cała lekcja ;)
Historia i nasze rozmowy. Potem do domu z S. było tak strasznie gorąco, zresztą tak jak dzisiaj ;>
Nie mam nic przeciwko takiej pogody, oby więcej ;)Uwielbiam się budzić o 10:00 a przez żaluzje przebija się słońce ♥
Plany na dziś  ? Oliwia, sklep, Oliwia. Nie chce mi się za bardzo do tego sklepu iść w takim upale, ale trzeba kupić jakiegoś LODZIKA. Przeraża mnie to, że nie mam żadnych planów na ten cały "długi weekend" może zawitam do babci na parę dni. Tam niedługo będzie się szykowała majówka, więc zobaczę starych znajomych. Wstawiam tylko jeszcze zdj. z Wol. chciałam zaznaczyć, że te moje pomalowane palce robiły za króliki doświadczalne w galerii ;D Ogólnie planujemy z dziewczynami robić więcej takich wypadów ; ) 
XOXOXOXOXOXO^^  Talk That Talk 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz