środa, 24 lipca 2013

Modnie i na czasie

Dzisiaj przychodzę do was z nietypowym postem,
 który pojawił się tutaj parę miesięcy temu,są to rzeczy,
które chcę zdobyć na wyjeździe do Poznania :)
Jestem pewna, że niektórych z nich nie kupię,
ponieważ nie ma takowych na sklepie, ale nie podłamuję się tym.

Jestem wielką zakupoholiczką, do czego się przyznaję,
uwielbiam chodzić po sklepach w poszukiwaniu nowości jak i przecen !

Okej, a więc przejdę do publikacji zdjęć ;) 



 Pierwsze na co poluję, są to dużego rozmiaru bluzy,
których jestem zwolenniczką !
A ja niestety nie mam ani jednej takiej bluzy, więc tym bardziej mi się przyda


Kolejnym "ciuchem" są tak, tak.... sukienki ;o
Mnie również zdziwiło, że jakakolwiek sukienka mi się podoba
i zapragnę ją posiąść o.o
Ale na tego rodzaju sukienkę czekałam całe życie !
Szczególnie przypadła mi do gustu ta z literką M <3



Jak wiecie, jestem OGROMNĄ fanką koszul !!
W swojej szafie mieszczę ich z 15
Są cudowne i prasuję na każdą okazję :)


Odchodząc od ubrań, przejdźmy do akcesoriów.

Marzy mi się taki plecaczek, na tak zwanym rynku pojawiły się
już jakiś czas temu, a ich cena nie idzie w dół ;/
Są prześliczne, plecaczki mają mnóstwo wzorków i każdy znajdzie coś dla siebie ;3


Są wakacje, jest lato, ale trzeba zaopatrzyć się w jakieś odpowiednie obuwie na nadchodzącą jesień/wczesną zimę.
Mam na myśli botki, które swoją reputację ciągną dość długo,
ale to mnie bardzo cieszy, na solony wchodzą coraz to nowsze tego typu buty,
więc postaram się wykorzystać to w nadchodzącym sezonie!


Równą popularnością cieszą się tak zwane przez większość, "kominy"
Tego typu akcesoria nigdy nie za wiele w naszych domach
Jest to bardzo podręczna jak i modna rzecz.
Identyczny chciałabym dostać, ale moje wymagania mogą być przerośnięte ;c
No na tyle, znając życie spodoba mi się wiele innych rzeczy,
ale to co upoluję pokażę wam w następnym poście ;)
Strasznie cieszę się z tego wyjazdu do Poznania,
jadę tam dokładnie 16 (jeżeli to nie ulegnie zmianie), a tego samego
dnia w Poznaniu jest Jasiuu, znany youtuber
Planujemy iść na krótkie spotkanie z nim, cieszę się jak głupia!
No, a na razie w planach mam mały wyjazd z Oliwią do jej babci,
gdzie spędzamy tam wakacje od jakichś 2 lat, albo dłużej
Jest tam mega zabawa, obok jezioro, żyć nie umierać.
Planujemy też iść na pobliski rynek, pograć na gitarze :>

A co u was ?


14 komentarzy :

  1. tez musze zaopatrzyc sie w taka bluze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny blog

    pozdrawiam

    zapraszam do sibie

    daraanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham te plecaki *.*

    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aww widziałam tą sukienkę na stronie h&m i też od razu się w niej zakochałam ♥ a co do plecaków - są tak urocze, że nie wiem ! :D

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejsze są koszule :)

    zapraszam do mnie
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy ! :)

    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj i śledź dalej :) Będę wdzięczna ;)
    deelikatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. plecak ,bluzy , koszule kolor bordowy <3
    idealnie !

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie ciuchy są super :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W plecakach sie zakochałam ;)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja marze to tym plecaku <33333
    zapraszam do mnie
    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, jestem pewna, ze coś z tego sobie kupisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, jak dobrze zauważyłam masz tu trochę rzeczy ze strony H&M, racja?
    Fajne, fajne... Obserwujemy?


    http://mycreativeinterior.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecaczki są świetne! Masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń