piątek, 28 czerwca 2013

Komers/Zakończenie roku

No i skończyło się... wszystko się skończyło. Tyle wspólnych, pięknych, szalonych wspomnień, wspólne wyjazdy, łzy radości i smutku, szczególnie dzisiaj... Niektórzy mogli pomyśleć że z nas idioci, ale my wszyscy byliśmy strasznie wzruszeni i smutni, że te wszystkie lata razem już się skończyły i nie wrócą.. 
Ale nie możemy się tak załamywać bo w końcu mamy upragnione wakacje!! Mam parę planów i chcę zadbać o to, aby te wakacje były warte zapamiętania, żeby coś się działo, żebym miała coraz więcej dobrych wspomnień. No i trzeba zregenerować siły na wrzesień, nowa szkoła, nowi ludzie, nowe wspomnienia.. Z jednej strony się boję, a z drugiej cieszę. ;) A jak jest z wami?

Chciałam tylko jeszcze wstawić zdjęcia z naszego komersu, ostatniej wspólnej imprezy...;c











12 komentarzy :

  1. nice pics :)



    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga, na którym dodaję recenzje kosmetyków
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec, a zaraz potem nowy początek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeeju jakie ciasto! *O*
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na: peppermint-september.blogspot.com
    Dopiero tak naprawdę zaczęłam, ale marzę o tym aby znaleźć swoich prawdziwych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz to na pewno się odwdzięczę (napisz tylko w komentarzu no i przy okazji skomentuj post! :3)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia. *.*
    masz ładną sukienkę. :)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka ;) pozdrawiam . ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądacie, lubię takie imprezy :)
    A jakie ciastooo :)
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga i zostaniesz na dłużej? :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja odchodziłam z gimnazjum płakałam jak szalona, poszłam do liceum i poznałam jeszcze fajniejszych ludzi, w tym moją przyjaciółkę ;) rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. to musialabyc swietna impreza :( ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja opuszczam podstawówkę. :) Uważam że szkoda czasu na pytania "co to będzie?" itd. Życie toczy sie dalej prawda? XD

    Może wpadniesz?
    zuzikks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne zdjecia, obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo sympatyczne zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń