niedziela, 2 czerwca 2013

Długi Week

Witam was kochani, piszę do Was ostatnimi siłami, bo jakoś 2h temu
wróciłam od babci, gdzie spędziłam cały "długi weekend", było
przezabawnie, prześwietnie i ogólnie meega zajebiście !
Jeżdżę tam dość często, staram się przynajmniej raz na miesiąc,
kocham tam przebywać !!
Obiadki mojej babci, 9-letnia kuzynka, która zawsze zapewnia mi dużo
atrakcji, dużo zwierząt w tym mój kochany koń.
Jest tam super atmosfera, która aż każe mi tam zostać.
Tym razem, dziadek zapewniał większość atrakcji, bo na drugi dzień
zaprzągł konia i pojechaliśmy na małą wyprawę w nieznane.
Pełno zieleni, pełno kwiatów, było magicznie !
Wróciliśmy jakoś po 3 godzinach, ale tego upływu czasu nie było wcale czuć.
Jestem pewna, że nie tylko ja, ale prawie każdy lubi sobie tak wyjechać,
oderwać się od rutyny i zapomnieć...

To na tyle, jeżeli chodzi o mój weekend.
Zdjęcia które pokaże są z jakiegoś spotkania z Oliwią.







A wy gdzie spędziliście te wolne od nauki dni ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz