niedziela, 3 marca 2013

Weekendy



No i zaczęło się, moja choroba dotknęła zenitu, jutro nie idę do szkoły, mój stan zdrowia znowu się pogorszył co nie jest dla mnie dobrą wieścią, nie jestem pewna w sumie jaki mam nastrój, niby mam gorączkę, mocny kaszel, katar, ale nie mogę powiedzieć, że nie mam na nic ochoty, dzisiaj normalnie funkcjonowałam, nie miałam ochoty na leżenie w łóżku, spędziłam niedziele w sumie tak jak każdą inną. Ogólnie nie wiem co zrobię, ponieważ we wtorek rozpoczynają się testy próbne, muszę na nich być, nie chce wszystkiego odwlekać, już i tak mi jutro przepadnie sprawdzian z historii z czego też nie jestem specjalnie zadowolona, umawianie się z nauczycielami na temat pisania jakichkolwiek prac klasowych jest jakąś tragedią ! Wolę wszystko zaliczać w terminach, no cóż, nie wybiera się dnia ani godziny jak to się mówi. 

Błagam Boga, bym wyzdrowiała do soboty, ponieważ szykują się niezłe plany, nie mogę tego przegapić. Jak już pisałam w poprzednim poście, moje soboty nie wyglądają tak jak ta, którą właśnie przeleżałam w łóżku, soboty spędzam ze znajomymi, wracając o późnej porze do domu, lub ogólnie wracając dopiero w niedzielny poranek Nie lubię spędzać tego dnia w domu, po prostu nie lubię.
Niedziele tak samo, ale za to dzisiaj zrobiłam coś z czego jestem strasznie dumna, stwierdziłam, że naszemu blogowi przyda się mała zmiana, pokombinowałam, poszukałam, pozmieniałam i oto jest nowe tło, nowy nagłówek, strasznie się namęczyłam z tym wszystkim, ale myślę, że było warto  postanowiłyśmy z Oliwią, że musimy zrobić coś by zaczęło przybywać nam czytelników, efekty zobaczymy wkrótce ;)
Zdjęcia które pojawią się niżej przedstawiają kawałek soboty u O ;)



Najlepsza czekolada pod słońcem, za jedyne 1,49 !!! 









Jestem ciekawa jak wam mijają weekendy. Wolicie spędzać soboty w domu, czy raczej poza nim ? Może pojawi się coś jutro, ale nie obiecuję.
Tymczasem idę do łóżka, życzcie mi szybkiego powrotu do zdrowia ;P



Hej hej, tu Oliwia. Chciałam tylko wstawić filmik który powstał pod wpływem natchnienia, właśnie z tego dnia opisanego przez Martynę i jeszcze jednej soboty. ;) Miłego oglądania! Ustawcie HD.
KLIKNIJ KLIKNIJ!

3 komentarze :

  1. zdrowiej:3
    Świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    zapraszam do nas girlsareeverywhere.blogspot.com :d

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowieej! ;D

    ps. wyłącz weryfikacje obrazkową komentarzy bo to utrudnia ;/

    OdpowiedzUsuń