sobota, 20 lipca 2013

Wakacje

Hej wszystkim !
 przepraszam, że piszę tak późno, miałam tutaj napisać coś po zakończeniu roku szkolnego, ale potem było pełno innych planów i właśnie w taki sposób zleciały już 3 tyg. Nie czuję się z tym dobrze, bo nie wykorzystuję wakacji w żaden sposób, prawie nie wychodzę z domu, bo praktycznie nie mam do kogo, wszyscy wyjechali, albo na wspaniałe wakacje, albo pracować, spodziewałam się czegoś lepszego, ostatnie wakacje w takim gronie, a nie korzystamy z tego w żaden sposób. Jakąś godzinę temu wróciłam od babci, planowałyśmy z A jakiś wyjazd na imprezę, ale nie mamy za bardzo dojazdu, więc spasujemy. Właśnie to się dzieje aktualnie u mnie, NUDA, NUDA, NUDA.

Ale wróćmy do tego co robiłam jakiś czas temu, bo zdjęcia mam z 3 różnych imprez/spotkań.
 Po wspaniałej zabawie na komersie, nadszedł ten odwlekany przez nas dzień.... zakończenie roku, teraz wiem o czym mówiły osoby ze starszego otoczenia, nie spodziewałam się, że aż tak to na mnie wpłynie!
Byłam strasznie roztrzęsiona, z moich oczu nie mogły przestań lecieć łzy.
 Chodź chcemy utrzymać jak najlepszy kontakt to wiem, że to się nie uda ;c












To wszystkie zdjęcia, które mogły ujrzeć trochę światła dziennego ;p
Jestem strasznie zadowolona z imprezy jak już pisałam wyżej.


ZDJĘCIA Z ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO





A teraz już jakiś dzień spędzony z Oliwią :)










 
Przepraszam za taką ilość zdjęć, ale nie chciałam dzielić tego postu na 3 inne, bo stwierdziłam, że to bez sensu.
Tak w nawiasie mówiąc, to mam cichą nadzieję, że wakacje rozkręcą się w sierpniu, bo jak na razie widzę to w czarnych barwach ;/
Na co czekam w lipcu ? Myślę, że na spotkanie z moją nową klasą ;)
A wy ? Jakie macie plany na wakacje  ? 

1 komentarz :

  1. Bardzo podoba mi się twój blog.
    Niesamowite zdjęcia :)
    Jeśli możesz to zapraszam do siebie,blog nie jest jeszcze gotowy ale mam nadzieje że ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń