wtorek, 18 czerwca 2013

Biwak/Mecz

Hej wszystkim, co u was ?
U mnie pełne przygotowania do nadchodzącego końca roku.
Jestem mega zabiegana, na mojej głowie między innymi poprawianie ocen, by średnia roczna wyglądała całkiem okej ;) Nie tylko ja, ale
cała klasa III potrzebowała odpoczynku, więc wybraliśmy się na
3-dniowy biwak do bardzo małej miejscowości, gdzie była
absolutna cisza, wokół las, świeże powietrze, jak dla mnie SUPER !
Codzienne kajaki zrobiły swoje, bo moje ręce są w obolałym stanie
ale nie narzekam, było bardzo rekreacyjnie i zdrowo :)

Tuż po powrocie, dokładnie na drugi dzień wybrałyśmy się z dziewczynami na mecz piłki ręcznej POLSKA vs UKRAINA w Zielonej Górze,
było niesamowicie, a ja jako wielka fanka tego sportu, czułam się jak w niebie.
Atmosfera na meczu była przecudowna, każdy kto lubi tego typu sporty, powinien się wybrać, bo na serio warto !
Po meczu, było spotkanie z Bartoszem Jureckim, Robertem Orzechowskim, Bartoszem Jaszką i Michałem Kubisztalem.
Do teraz nie mogę uwierzyć, że mam z nimi zdj.













JAASZZKAAA !!!!!!!!!!!! <3
 




KUBISZTAL !  


Jak widać na załączonym obrazku wyżej, podpis Jaszki ! ;D
(mój mąż)


Jak to na meczu, nie obyło się bez przystojnych mężczyzn <3
hihihihihi






A wy ? byliście kiedykolwiek na meczy ręcznej ?
Jak wrażenia ??
Do następnego papap ;* 

11 komentarzy :

  1. Ja nie byłam na meczu piłki ręcznej, ale widzę po Twoich zdjęciach, że było świetnie :).
    Śliczne zdjęcia ;3

    niiksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam na takim meczu :),ale na nożnej byłam ♥♥

    zapraszamy do nas na blog - meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce!
    A na meczu nie byłam, ale chętnie bym się wybrała, zazdroszczę :)
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga i zostaniesz na dłużej :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji :C
    ale widać po zdjęciach że było fajnie :D
    Miło by było gdybyś wpadła też do mnie < 3
    ZAPRASZAM
    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie fot <3 . hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Kocham ręczną" uhuhu, ja uwielbiam w nią grać :3 jakoś nigdy nie ogladam ;p ale grac moglabym godzinami :DD ladnie tu :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu zazdroszcze że byłaś na tym meczu *.*

    fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący blog jest cudowny codziennie wchodze na niego weraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. :3
    ________________________________
    at-the-other-end-of-the-rainbow.blogspot.com Nicole xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam do moim sklepów, wybierz jeden z zamieszczonych wzorów lub sam wyślij nam grafike, tekst który chcesz mieć na koszulce pod adres : adres : jansagralski96@gmail.com i zapłać za to jedynie 36 zł !
    http://kokoszki.cupsell.pl/
    http://sweatshirts.cupsell.pl/
    http://animowane.cupsell.pl/
    Wszystkie koszulki dostępne zarówno w wersji męskiej jak i damskiej, jednak aby nie robić zamieszania z ilością produktów na stronie pokazana jest tylko wersja męska
    W razie pytań pisz na email :jansargalski96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń