poniedziałek, 4 marca 2013

Zdobyć !

No Hej ! W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać ciuchy/obuwie, które za wszelką cenę muszę zdobyć, część tych rzeczy zapewne kupie
przed internet, ale mam okazję jechać w sob. do Poznania,
gdzie byłaby możliwość zakupienia chociaż połowę z tych ciuszków ;)
Tylko żebym się za szybko nie rozczarowała, bo znając życie,
na stronie jest wszystko ładnie pokazane, a w sklepie pustki :<                                                               
Zacznę od czegoś co muszę mieć w swojej szafie za wszelką cenę, jest to bluza "Boy London" Ogólnie mówiąc, nie noszę bluz, ale jak zobaczyłam, w sumie już jakieś 3 miesiące temu ją, to złapało mnie takie "ŁAŁ" no i postanowiłam, że muszę umieścić ją na liście  "zakupić" 
Daję główną stronę z kolekcją "Boy London" - KLIK



Kolejną rzecz, którą MUSZĘ mieć w swojej szafie jest to, a może są to : bluzki, bluzy, koszule, kurtki, kamizelki, spodnie, buty - MORO

Koszula na grubych na ramiączkach, z wysokim kołnierzykiem
z bardzo cieniutkiego materiału 


Koszula z długim rękawem, czarna. Najlepiej jakby miała jakiś ciekawy kołnierzyk :)



Przechodząc już z ciuszków w buty, pierwszymi i najbardziej upragnionymi przeze mnie są Creepersy, jestem ich wielką fanką.
Są ŚLICZNE, a co najważniejsze wyszczuplają nogę *.* 



Lordsy - przyznam się bez bicia, na początku nie podobały mi się strasznie
 przypominały mi takie "babcine kapcie"
w sumie moja mama cały czas tak je postrzega -,-
Zwykłe okulary, są mi strasznie potrzebne, bo poprzedniego lata chodziłam cały czas w taty  ;)


I kolejna para, którą strasznie pragnę są to Lenonki, bardziej podoba mi się taka "rozbudowana" wersja niż ta zwykła.


Myślę, że to wszystko, może natrafię na jakieś nowości i skuszę się właśnie na nie, ale w pierwszej kolejności chciałabym zdobyć te rzeczy, tak jak pisałam, nie wiem, czy wszystko będzie dostępne w SB
ale o tym jak wrócę. Oczywiście poza takimi "ważniejszymi" rzeczami
które muszę zakupić są też te mniej ważne takie jak eyeliner, czarny lakier do paznokci, czy czerwona szminka na którą w końcu się zdecydowałam ;)

Jeśli chodzi o moje zdrowie to jest lepiej, ale nie tak naj
jutro jeszcze odpuszczam sobie szkołę
no cóż testy muszą poczekać, jestem na siebie zła o to
że choroba zawładnęła nawet nad tym, ale wolę nie ryzykować

A do was mam takie pytanie, czy chcielibyście, żebym robiła co jakiś czas
takie właśnie posty, o modzie i te sprawy ?
trochę nad tym jest roboty, ale myślę, że fajnie się takie coś czyta i ogląda.
Piszcie w komentarzach
Ja spadam do "Pamiętniki Wampirów" 


















8 komentarzy :

  1. CHCIAŁBYM MIEĆ TO WSZYSTKO W SWOJEJ SZAFIE :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć te rzeczy w swojej szafie *.*
    a szczególnie białą koszulą i tą czarną bluzę ;P
    fajny blog ;)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. o też chce moro i ćwieki ojejeje <3
    trzeba się wybrać na zakupy ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Lordsy <3 Też ich poszukuję ^^ Koszulę z szerokimi ramiączkami widziałam w New Yorkerze tyle że miała ćwieki na kołnierzyku :)
    A co do przecen to za dużych nie ma,ponieważ weszła nowa kolekcja wiosenna ale towaru w miarę dużo :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że przeceny znikają ;/
      Ja również obserwuję ;)

      Usuń
  5. świetny post :)

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń