sobota, 29 grudnia 2012



Hej wam, często tu zaglądam ostatnio, ale może to dlatego, że nie mam co ze sobą zrobić, chodzę z kąta w kąt, nie mogę znaleźć sobie miejsca, znaczy, mam takie miejsce jest to "komputer" ale ile można gapić się w ten ekran

Więc postanowiłam, że napiszę, zleci mi trochę czasu.
Jak już wczoraj napisałam, krótką, ale dość jasną notkę, o tym, że mamy konto na yt, nie wiem, czy to wszystko wypali, jak na razie, nie jest tragicznie, ale możecie sprawić, że nasze "wyświetlenia" podniosą się w górę, ja oczywiście do niczego nie zmuszam ;)
Jeśli ten plan się sprawdzi, to mamy zamiar prowadzić to konto i wstawiać vlogi, które będą coraz ciekawsze, a jeśli to będzie jakaś całkowita klapa, to chyba z tego zrezygnujemy, no bo po co się produkować, skoro nikt tego nie ogląda, więc wszystko zależy od was :D 
Wczoraj spała u mnie Oliwia, miało być to spotkanie dotyczące sylwestra i miałyśmy wszystko omówić, co i jak, ale jak to my, skończyło się na laptopie, komórce, zdjęciach i filmie, nic sobie na ten temat nie powiedziałyśmy, ale od czego jest skype ;)
Zdjęcia z przedwczoraj :








Bardzo ich dużo, niestety większość to takie na których wyglądam nie wyjściowo.
No to do usłyszenia, ale to juz w 2013 roku ;)

KLIK

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz