piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka. :D

                                             Wszystkiego najlepszego! ;*
Dla Was wszystkich, bo w końcu każdy z nas jest dzieckiem.
Ten dzień wypadł wyjątkowo dobrze, w towarzystwie mamy i brata w Wol. Było świetnie, mama mnie dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczyła ;)  Najpierw pojechaliśmy po jakąś zabawkę dla Krystiana (z czego zrobiło się parę rzeczy) i później do księgarni po książki dla mnie ^^ Krystian też skorzystał z okazji i dostał dwie książki. -,-.
A oto prezenty Krystiana (nie wszystkie):



















I moje:



















Po tych zakupach jeszcze do "Top Secret" (naciągnęłam mamę na bokserkę ^^). A na końcu pyszna szarlotka z bitą śmietaną i lodami.. ♥ Mmm.. niebo w gębie. :P 
Martyna wyjechała do babci i wraca w niedzielę, więc jutro czeka mnie dzień sprzątania i zakuwania do klasówki z fizy, bo w niedzielę z Marti na koncert Kamila Bednarka! ☻ 
Będzie zajebiście, już to czuję. :D


                          Miłej nocy, Oliwia. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz