środa, 23 maja 2012

Jezioro

Witam ;P

STRASZNIE PRZEPRASZAM, za to, że nie było mnie strasznie długi czas. Nie wiem co, lub kto spowodował to , że nic mi się nie chciało i na nic nie miałam czasu. Ja już nawet nie wiem co się działo , a więc napiszę co robiłam  w sobotę i następujące dni, a więc w sobotę byłam z Martą w Wieleniu (jezioro), było zajebiście ;D Nie powiem dla kogo tam jechaliśmy heuehueeu ;> Za dwa tyg. znów. A ogólnie zdj. są z właśnie tego wyjazdu. W niedzielę komunia u kuzyna, znów w Wieleniu, cały dzień na plaży to coś dla mnie ;) Poniedziałek był zwyczajny nie było moich ziomów ;/ Tęskno mi za tobą ;p Oliwia... hehe
Wtorek , wywiadówka jprdl. myślałam , że zostanę zabita i zakopana, a w rzeczywistości nie było tak źle. Dziś , dzień bez matmy oczywiście na PLUS ! Na jutro do ogarnięcia geografia, fizyka i biologia OMG ;c Zakuwam. 
Ogólnie chciałam coś sprostować, ja chcę prowadzić tego bloga, tylko, że nie mam czasu, ciągle mi go brak... OLIWIA. 
A teraz parę fotek:  



Mój zaciesz ; p



To właśnie są te przepyszne gofry, których nie mogłyśmy zjeść.
"Marta męcząca się z gofrem" ♥ 




 Piękny widok, który aparat nie odzwierciedlił ;/
Converse ♥ 
 Wiewióra Cncncnc ( chciałam , żeby to wyrażało chrupanie wiewiórki) LOL
   A na koniec jacyś ludzie, Marta robiła fot. wgl. nie wiem po          
                           jaką cholerę.
            A na miłe wieczorki polecam Miłego ; *

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz