sobota, 18 maja 2013

Moja miejscowość

Cześć wszystkim !
Ostatnio pojawił się tutaj post 2 miesiące temu,
nie mam zamiaru kryć się tym,
że nie było czasu, bo zawsze chodź 15 min. by się znalazło,
ale dużo się działo, testy gimnazjalne, ostatnie poprawianie ocen
sprawdziany, kartkówki mnóstwo WSZYSTKIEGO !
Nie miałyśmy ogólnie za dużo zdjęć takich konkretniejszych
i zero pomysłu na post, który byłby "odskocznią" od tych normalnych postów.
Ale nareszcie tutaj zajrzałam, mam zdjęcia, mam pomysł,
więc nie zostaje mi nic innego jak pokazanie wam tego :)

Dzisiaj dowiecie się co nieco o mojej miejscowości.
Nigdy nic się tutaj nie pojawiło takiego szczegółowego o tym, gdzie mieszkamy, więc postanowiłam o tym napisać.
Mieszkam w Mochach jest to wioska, można nawet powiedzieć, że małe miasteczko w Wielkopolsce ok. 100 km. od Poznania, ale za to
mam bardzo blisko bo zaledwie 15 km. do Wolsztyna jest to miasto
z jedyną czynną w Europie parowozownią, z czego jestem strasznie dumna.
Nie wstydzę się tego, że mieszkam na wsi, chodź wolę miasto.
Mogę z ręką na sercu przyznać, że moja miejscowość jest
na prawdę zaangażowana i bardzo współczesna.

Może zacznę od mojej szkoły, którą skończę za nie całe 2 mies.
Mówiąc szczerze, wygląd mojej szkoły i całego boiska mnie zadowala,
mamy na prawdę dużo miejsca i bardzo dużo zieleni :)
Wygląd budynku od środka też jest okej, tego nie mogę się akurat czepiać.




















To zdj. przestawia krzyżówkę, mówimy tak na to miejsce,
ponieważ, jest to skrzyżowanie 4 głównych ul.



A tutaj są już zdj. z placu zabaw, na którym dość często bywamy
Jest na prawdę OGROMNY !!!



16 lat na wsi to dużo, teraz potrzebuję się wyrwać od tego
i zamieszkać w mieście, nie wiem na ile mi się to uda, ale będę próbować.
A wy, wolicie wioski czy miasta ??
Do następnego :)

4 komentarze :

  1. Świetna notka. Zaciekawiło mnie :)
    Pozdrawiam.

    + Zapraszam na nasze blogi :)

    "Każdy czasem potrzebuje rozpuścić myśli nie tylko w słowach."

    OdpowiedzUsuń
  2. ale za to dzieci ile mają atrakcji na tym placu :D w ogóle wiatrak, mam na ich punkcie bzika, niby nic takiego, ale daje wspaniały widok, hihi :P
    Szczerze nigdy na wiosce nie mieszkałam i nie ukrywam, że chyba wole pozostać przy mieście, wioski są dobre na chwilę relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno powiedzieć co wolę bo lubię i miasto i wieś :) Wszystko ma swoje plusy i minusy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)))
    Wpadnij na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń