środa, 6 marca 2013

Moje miejsce w internecie

Hej wszystkim ;) Nie wiedziałam o czym mam do was napisać
dopiero przed chwilą wpadł mi ten genialny pomysł do głowy,a więc
chcę opisać/pokazać wam na jakich portalach społecznościowych
mam konta, trochę o tym opowiedzieć
po co mi to, dlaczego założyłam i jak to wszystko mi się podoba
w sumie nie widziałam dużo takich postów,
w sumie widziałam tylko jeden, dlatego myślę że
 to jest dobry pomysł stworzyć coś takiego, żeby nie zanudzać postami o "moim dniu" itp A więc może, żeby nie przedłużać zacznę już
 bo nie wiem ile tego wszystkiego wyjdzie ;)

Pierwszym i myślę, że najważniejszym portalem jest 






konto założyłam jakoś w sierpniu 2010 r. sporo czasu już jestem na facebooku

tak ogólnie to chyba nie znam osoby, która by nie miała fb
nie mogę powiedzieć, że jestem uzależniona i siedzę tam caaały wolny czas
nie jest tak, wchodzę pooglądam, popiszę i to wszystko
Według mnie jest to dobry sposób na komunikowanie się i ogólnie fajny wynalazek ;)
Mój facebook - klik



Drugą i myślę, że tak samo ważną stroną jest 




Na dłuższą metę nie mogę wytrzymać bez niego, myślę, że jestem troszeczkę uzależniona od "twittowania" i od samego czytania twittów
Jestem strasznie zadowolona, że założyłam tt jestem na bieżąco ze sprawami
które mnie interesują, a o których nigdy nie czytałam
jest to naprawdę przydatne, dla osób, które nie mają za dużo czasu ;)
Mój twitter - klik 


Trzecią stroną jest



O tej stronie mogę pisać baaardzo dużo
nie jestem maniaczką, nie wstawiam codziennie zdj. na tumblr
ale jakoś 2-3 razy na tydz. się zdarzy, kocham oglądać wszelkiego rodzaju tumblr czerpię z niektórych inspirację
Na niektóre zdjęcia mogę gapić się godzinami, wzbudzają we mnie PODZIW
Ja sama mam bardziej wygórowany gust jeśli chodzi o tego typu sprawy
bo nie zadowalają mnie jakieś tam byle jakie zdjęcia
Niektórzy się zastanawiają po co to komu, ja założyłam tumblr po to by wszystkie zdj. które mi się straaasznie podobają miały swoje miejsce ;)
Mój tumblr na który seerdecznie zapraszam - KLIK

Kooooleeejnaaa stronnkaa





Ask, nadal nie jestem przekonana po jaką cholerę założyłam to GÓWNO
ale myślę, że chcę wiedzieć co o mnie myślą, chcę odpowiedzieć wszystkim
na pytanie, które ich droczą jeśli chodzi o moją osobę
Jest straaaasznie dużo hejtów, ale jakoś nie przeszkadza mi to specjalnie
Mój ask - klik 


I ostatni już portal to 







Powiem szczerze, że nie jestem wielką fanką fbl
wstawiam niby tam jakieś zdj. no cóż rzadko, ale pojawiają się.
Nie wiem czy polecam tą stronę, jeśli ktoś bardzo lubi robić sobie zdj
lub czemukolwiek, nie tylko osobie oczywiście niech to założy
nie zmarnują się, jest to coś na postawie Tumblr tak sądzę.
Mój photoblog - klik 






Serdecznie zapraszam na wszystkie z tych stron
Serdecznie zapraszam do zaobserwowania mnie
Serdecznie zapraszam do założenia wymienionych wyżej stron
Myślę, że post był całkiem przyjemny i nie zanudziłam was na śmierć
Jestem wielką miłośniczą tumbr więc jeśli ktoś ma może podać mi w komentarzu ;)
Do zobaczenia wkrótce xoxo 

8 komentarzy :

  1. fajny i oryginalny pomysł na notkę. ja sama miałam/ mam wszystkie portale, lecz na ten czas korzystam jedynie z ASK'a, Facebook'a i bloggera. (: + zapraszam do mnie. http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam ją w prezencie od mamy, ale chyba została kupiona w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tych stron najbardziej lubie tumblr :D

    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    niightmareeee.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam tylko z tych tumblr'a ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ;))) Ja kożystam tylko z blogspota i facebooka ;) D

    Zapraszam serdecznie na pierwsze moje blogowe rozdanie ;) http://agata-aga92.blogspot.com/2013/02/pierwsze-blogowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ./go/anonymouscommentshelp
    javascript:void(0)
    javascript:void(0)

    OdpowiedzUsuń