czwartek, 14 marca 2013

Standard

Cześć wszystkim ;)
Jestem strasznie zadowolono, ponieważ nasz blog z dnia na dzień
odwiedza coraz więcej osób i jestem mega szczęśliwa,
nie żeby było coś źle kiedyś, ale tak trochę
nie za fajnie jak piszesz, produkujesz się, a nikt tego nie czyta
w sumie blog to dla mnie taki trochę pamiętnik
mogę tutaj zajrzeć i przeczytać o czymś ważnym, 
co miało miejsce jakiś czas temu.
Ale dziś nie o tym, dziś bardziej taki post z mojego dnia,
a więc po ciężkim tyg. w szkole, w sumie po ciężkim 3 dniach,
wczoraj wybrałam się do Oliwii i w sumie standard, gadanie
śmianie się, oglądanie jakiś całkowicie durnych filmików na yt
tak mijają jakieś 4h, ale oczywiście to nie jest zmarnowany czas ;)
Czasem muszę tak gdzieś wyjść, żeby odpocząć od tego wszystkiego
tej szkoły, tych osób w szkole, nawiasem mówiąc
mam dosyć !! mam dosyć tej zasranej szkoły !
Tak jak nie chciałam z niej wyjść, tak teraz chcę i to baardzo !
No więc dam wam jakieś foteczki z wczoraj ;)







Jak to na nas przystało, zawsze EVER musimy mieć coś do jedzenia.
To STRASZNIE niezdrowe i strasznie powiększa du*ę ale no cóż
nie spotykamy się dzień w dzień, więc pozwalamy sobie

Lecę oglądać "pamiętniki wampirów"
jestem już tak daleko, że pozostaje mi czekać,
aż wejdą nowe odcinki ;)
Baaardzo polecam, kocham tego typu seriale <3

A wy oglądacie jakieś seriale ?
Jeśli tak napiszcie w kom.
Chętnie przeczytam ;*

2 komentarze :

  1. O, mój ulubiony sok! :)
    P.S. - fajna czapka! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń