poniedziałek, 4 lutego 2013

Szkoła

Strasznie dawno mnie tutaj nie było, za co bardzo przepraszam, ale nie
miałam ani chwili wolnego, w sumie były ferie, ale cały czas się coś działo, większość czasu po prostu nie byłam w domu, ale już jestem, mam chwile czasu, więc powrzucam jakieś fotki i postaram się napisać coś konkretnego ;)
A więc, ostatnio dużo się dzieje, naprawdę, sporą część mojego czasu spędzam poza domem, nie jest to tylko szkoła, ale często bywam u koleżanek, może i zaczęto, no nie wiem, lubię spotykać się z nimi, mogę wtedy oderwać się trochę od rzeczywistości, czyt. nauka.
Na dolę dodam parę fotek, właśnie z tych wypadów, bo miałyśmy bardziej "grupowe" spotkania :) Omijając ten temat, a wracając do szkoły, jak wszystkim doskonale wiadomo, minęło półrocze, nie wiem czy mam się cieszyć, czy może płakać... coraz mniej czasu do podjęcia znaczącej decyzji w moich życiu, coraz mniej czasu do pożegnania się ze wszystkimi i opuszczenia murów naszej szkoły, w której przeżyłam 6 lat, jakby nie patrząc to spora część, ale skończymy jeden rozdział w życiu, zaczniemy nowy ;)
Jedyne co mogę powiedzieć na ten czas, to, to, że moje oceny są całkiem okej, co mnie bardzo cieszy :)

















Zdjęcia z imprez są pomieszane, jak można zauważyć. Myślę, że ten post, nie był o "niczym" tylko miał jakiś konkretny przekaz, zastałabym tu jak najdłużej, ale niestety chcę mieć dobre oceny, muszę zasłużyć, a jutro sprawdzian z EDB, życzcie powodzenia. Do następnego ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz