wtorek, 6 marca 2012



Cześć ;)


Oj jak dawno mnie nie było, Oliwia miała coś wstawić , ale marudziła, że nie ma zdjęć, i że ja mam coś wstawić, no to jestem;). Hmm niedziela było całkiem sympatycznie, szczególnie nasze konferencje na "skajpaju" Marta, Eryk, Olcia Pozdrawiam ;*
Poza rozmowami, niedziela minęła tak jak co tydzień, NUDNO ;/
W poniedziałek na 8:50 w szkole było spoko, cały dzień omawiania zboczonego zachowania Marty Hah ♥ Po szkole, trochę telewizji, lekcje, no i komputer, a o 8:30 znów nasze rozmowy mm...
Dzisiaj dzień przeleciał całkiem szybko, w końcu to jeden jedyny dzień w tygodniu kiedy idziemy na 9:50 (I love IT)
Lekcje:
1.Historia- Lubię, ponieważ siedzenie obok Eryka jest zabawne, tak jak cała lekcja.
2.Polski- co by dużo mówić, jest nudno jak zawsze, ale lekcja również spędzona w Gronie E.
3.Matematyka- Oj nie mieliśmy matmy przez cały tydzień, i wczorajszy dzień, przyzwyczajenie ? Może, ale tydzień bez tego strasznego przedmiotu, był zaje*isty !
4.Angielski- Inna sala, wariacje z Martą, a za nami Kto ? Ercio i Szymek ;*
No i do domciu ;*
Weszłam do domu, a tam na talerzyku truskawki mmm ♥ wzięłam sobie jedną, poczułam LATO, chcę już nad morze, opalać się w słońcu, chcę by na dworze ciemno było dopiero o 23:00, CHCĘ LATO !
A co do fotek, to znów z kamerki, aparat leży rozładowany ;)
Dostałam bandamkę, szkoda że białą, ale i tak jest dobrze! 


W głośnikach: King Of Leon- Sex on Fire ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz